Algemene voorwaarden - Happy Miles
HappyMiles is een dienst die u ter beschikking wordt gesteld door SRL HM INSIGHT, gevestigd te Middelburgstraat 64B - B-1170 Brussel en geregistreerd bij de KBO onder nr. 0425.035.786.
Het doel van deze algemene gebruiksvoorwaarden ("Algemene Voorwaarden") is het vastleggen van de gebruiksvoorwaarden van de dienst Happy Miles.
De dienst Happy Miles is enkel toegankelijk voor gebruikers die een Account hebben aangemaakt op het Platform en Lid zijn geworden. Tijdens de inschrijvingsprocedure erkent het Lid deze Algemene Voorwaarden gelezen en aanvaard te hebben.
Deze Algemene Voorwaarden zijn te allen tijde beschikbaar op het volgende adres: https://happymiles.be/algemene-voorwaarden/
Definities
- "Wij, Ons, Onze" of "Happy Miles" staat voor SRL HM INSIGHT.
- "Algemene Voorwaarden" betekent onderhavige voorwaarden die de bepalingen en voorwaarden bepalen van het contract dat tussen u en Ons wordt gesloten wanneer u zich inschrijft voor onze Dienst Happy Miles.
- « Cadeau » verwijst naar de voordelen die het Lid kan verkrijgen in ruil voor de Punten die hij heeft verzameld op zijn Happy Miles Account en die hij eerder heeft verdiend door het beantwoorden van de Vragenlijsten op het Platform. Om Punten in te wisselen voor cadeaus moet het Lid een Platform van Derden bezoeken.
- « Account » verwijst naar de persoonlijke ruimte van elk Lid van Happy Miles dat zijn persoonlijke gegevens en de door hem gespaarde Punten bevat.
- « Indirecte Schade » verwijst naar de directe gevolgen van directe schade. Zonder dat deze opsomming beperkend is, omvat deze schade elk financieel of commercieel nadeel, verlies van cliënteel, patiënten of besparingen, elke stijging van uitgaven en andere algemene kosten, winstderving, verlies van merkimago, elk uitstel of verstoring van de planning van projecten of activiteiten, verlies van gegevens en de gevolgen daarvan.
- « Intellectuele Eigendomsrechten » betekent alle auteursrechten, octrooien, innovaties, handelsmerken, geografische aanduidingen, domeinnamen, rechten op lay-outontwerpen, geregistreerde ontwerpen en modellen, ontwerprechten, databaserechten, handels- of bedrijfsnamen, rechten ter bescherming van handelsgeheimen en vertrouwelijke informatie, rechten ter bescherming van goodwill en reputatie, en alle andere gelijksoortige of overeenkomstige eigendomsrechten en alle aanvragen daarvoor, hetzij nu bestaand of hierna gecreëerd, waar ook ter wereld, hetzij geregistreerd of niet-geregistreerd; en alle voordelen, voorrechten, vorderingsrechten, schadevergoedingen of andere vormen van genoegdoening voor enige vroegere, huidige of toekomstige inbreuk, verduistering of schending van een van de voorgaande rechten.
- « Vragenlijst » : elk Lid kan het Platform bezoeken om een vragenlijst, studie of marktonderzoek te selecteren waarop hij besluit te antwoorden om Punten te verdienen. Daarnaast ontvangt het Lid uitnodigingen per e-mail of via een ander kanaal wanneer nieuwe onderzoeken, vragenlijsten of spellen beschikbaar worden gesteld op het Platform. Daarnaast kan het Lid ook Punten verdienen door eenvoudigweg te reageren op een promotioneel e-mailbericht dat door ons wordt verstuurd als onderdeel van de Happy Miles Service (door het bericht te openen en op de hyperlink(s) in het bericht te klikken).
- « Overmacht » omvat, naast de omstandigheden die gewoonlijk door de rechtsleer en de rechtbanken worden aanvaard, alle wetgevende of wettelijke en reglementaire wijzigingen, branden, stormen, overstromingen, volledige of gedeeltelijke stakingen, in het bijzonder van postdiensten en transport- en/of communicatiemiddelen, lockdowns, epidemieën, pandemieën, natuurrampen, terroristische daden, oorlogen, stroompieken en elektrische schokken, elektromagnetische schokken, onweer, zonnestraling als gevolg van zonne-uitbarstingen, storingen in koelsystemen en computerapparatuur, blokkades en vertragingen in elektronische communicatienetwerken, virussen, computerhacking, met inbegrip van aanvallen door middel van denial-of-service, en meer in het algemeen elke gebeurtenis die niet door de Partijen kon worden voorzien.
- « Lid » staat voor elke natuurlijke persoon die een Account heeft aangemaakt op het Happy Miles Platform.
- « Partner » staat voor elke partnerorganisatie die of elk partnerbedrijf dat een Vragenlijst kan aanmaken die door Happy Miles op het Platform ter beschikking wordt gesteld en beheerd, en met wie wij de antwoorden delen die de Leden op deze Vragenlijsten geven, in het bijzonder voor directmarketingdoeleinden. De Partners ontvangen echter geen gegevens waarmee de Deelnemer die op de Vragenlijst heeft geantwoord kan worden geïdentificeerd.
- « Platform » staat voor de website van Happy Miles waarop de Leden toegang hebben tot de Happy Miles Service.
- « Platform van Derden » betekent, van de verschillende opties die Happy Miles ter beschikking stelt van de Leden, het Platform waarnaar het Lid beslist te gaan om zijn Punten in te wisselen voor Cadeaus.
- « Punten » verwijst naar de meeteenheid waarmee Leden beloond worden wanneer zij een Vragenlijst beantwoorden op het Platform of wanneer zij klikken op een link in een promotionele e-mail.
- « Dienst(en) » verwijst naar de dienst Happy Miles waarmee elk Lid met een Account op het Platform Punten kan sparen door het beantwoorden van Vragenlijsten die door ons of door onze Partners zijn aangemaakt.
- « Website » staat voor de website of het platform van Happy Miles beschikbaar op het volgende adres: https://happymiles.be/. Tenzij anders aangegeven, omvat het meervoud het enkelvoud en vice versa.
- Termen die niet gedefinieerd zijn, worden begrepen in hun algemene betekenis.
Toepassing van de algemene voorwaarden
-
Lidmaatschap: Een gebruiker kan pas Lid worden en zich inschrijven op de Happy Miles Service nadat hij deze Algemene Voorwaarden heeft aanvaard. Door zich in te schrijven op het Platform, erkent het Lid dat hij deze Algemene Voorwaarden heeft gelezen en zonder voorbehoud aanvaardt door het desbetreffende vakje aan te vinken.
Leden hebben enkel toegang tot het Platform indien zij de Algemene Voorwaarden vooraf hebben aanvaard bij hun inschrijving.
Tijdens de inschrijvingsprocedure erkent en garandeert het Lid dat hij 18 jaar of ouder is en dat hij de vereiste capaciteit heeft om een contract aan te gaan.
-
Wijziging: De Algemene Voorwaarden kunnen te allen tijde en zonder voorafgaande kennisgeving worden gewijzigd. Elke wijziging zal onmiddellijk van kracht worden vanaf de datum waarop de nieuwe versie van de Algemene Voorwaarden online wordt gezet op de Website. Het Lid wordt daarom uitgenodigd om regelmatig de laatste versie van de Algemene Voorwaarden op de Website te raadplegen.
Het Lid kan zich uitschrijven van de Dienst volgens de voorwaarden bepaald in artikel 4.2. van de Algemene Voorwaarden indien de gewijzigde Algemene Voorwaarden hem niet bevallen. Indien hij zich niet binnen 15 dagen uitschrijft, wordt hij geacht de nieuwe versie van de Algemene Voorwaarden zonder voorbehoud te hebben aanvaard.
-
Duur: Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing zolang de gebruiker Lid is van de Happy Miles Service.
Voorwaarden van de Happy Miles Service
-
Beschrijving van de dienst: Happy Miles is een dienst die wordt aangeboden door SRL HM INSIGHT via zijn Happy Miles Platform dat beschikbaar is op de volgende website: https://happymiles.be
Leden worden op de hoogte gehouden van nieuwe Vragenlijsten en worden uitgenodigd naar het Platform te gaan om ze te beantwoorden:
- ⮚ via een e-mail die door Ons wordt gestuurd naar het e-mailadres dat door het Lid is opgegeven op het moment van inschrijving;
- ⮚ per sms als het Lid ons en onze Partners expliciet toestemming heeft gegeven om hen voor dit doel berichten te sturen;
- ⮚ via andere online communicatiediensten en sociale media;
Het Platform voorziet zijn Leden van een reeks Vragenlijsten die Leden gratis kunnen beantwoorden. Deze Vragenlijsten zijn opgesteld door Ons of door onze Partners. Elke Vragenlijst geeft het aantal Punten aan dat het Lid kan verzamelen zodra de Vragenlijst is ingevuld. Elk Punt dat door het Lid wordt verzameld, wordt opgeteld op zijn Account. Het Lid kan deze Punten vervolgens inwisselen voor Cadeaus via het Platform van Derden of zijn Punten omzetten in een gift voor een liefdadigheidspartner van Happy Miles.
Happy Miles of zijn Partners sturen u e-mails om u te informeren over nieuwe Vragenlijsten die beschikbaar zijn op het Platform en over mogelijkheden om te proberen extra Punten te verkrijgen.
U kunt ook via sms op de hoogte worden gebracht indien u ermee hebt ingestemd om via dit kanaal berichten te ontvangen.
-
Toegangsvoorwaarden: Om Lid te worden moet de gebruiker aan de volgende voorwaarden voldoen :
- ⮚ Een natuurlijk persoon zijn;
- ⮚ Een e-mailadres hebben;
- ⮚ De wettelijke leeftijd hebben bereikt en contractueel bekwaam zijn;
- ⮚ Wanneer u zich registreert voor het Platform, erkent en garandeert u dat u 18 jaar of ouder bent en contractueel bekwaam;
- ⮚ Daarnaast bevat het registratieformulier een verplicht veld met betrekking tot de geboortedatum van het Lid dat zich wil registreren. Het Lid kan zijn inschrijving alleen voltooien als de ingevoerde geboortedatum bevestigt dat hij meerderjarig;
- ⮚ Belg zijn of in België wonen.
-
Prijs: De Happy Miles Service is beschikbaar voor iedereen die zich inschrijft op het Platform en deze Algemene Voorwaarden aanvaardt.
De service vereist geen betaling, maar omvat wel de verwerking van de gegevens van Leden, inclusief het delen van antwoorden op Vragenlijsten met Partners die hebben meegewerkt aan de creatie van deze Vragenlijsten.
-
Punten: Met de Happy Miles Service kunt u op verschillende manieren Punten winnen :
- ⮚ Door het beantwoorden van de Vragenlijsten die door ons en/of onze Partners worden aangemaakt en door Happy Miles, die als enige verantwoordelijk is voor het beheer ervan op haar Platform, ter beschikking worden gesteld van de Leden;
- ⮚ Door een nieuw Lid aan te brengen volgens artikel 7 van deze Algemene Voorwaarden;
- ⮚ Door te reageren op promotionele berichten (door te klikken op de hyperlink die deze berichten bevatten) die wij U toesturen als onderdeel van de Happy Miles Service.
Voor elke actie waarmee u Punten kunt verdienen, wordt u vooraf geïnformeerd over het aantal Punten dat u kunt verdienen. Het aantal Punten dat kan worden verdiend, wordt door ons naar eigen goeddunken vastgesteld en is met name afhankelijk van de complexiteit en lengte van de vragenlijst en de kwaliteit van de verwachte antwoorden.
Opdat de Punten worden gevalideerd, moet het Lid de Vragenlijst verplicht volledig invullen. Hebt u de Vragenlijst niet tot op het einde ingevuld, dan sturen we u herinneringen. Bovendien moet de verstrekte informatie serieus en waarheidsgetrouw zijn. Het Lid verplicht zich daarom om nauwkeurige, correcte, actuele en volledige antwoorden te geven op de Vragenlijsten.
Punten worden pas toegekend nadat de door u gegeven actie of antwoorden door Ons zijn gevalideerd. De verdiende en gevalideerde Punten worden dan getoond in uw Account op het Platform.
In geval van niet-naleving van deze verplichtingen verliest het Lid automatisch het recht om de Punten met betrekking tot de betreffende Vragenlijst terug te krijgen, onverminderd het recht van Happy Miles om de Account van het Lid te verwijderen wegens niet-naleving van de Algemene Voorwaarden.
Definitief verkregen Punten kunnen worden ingewisseld voor Cadeaus via het Platform van Derden of worden ingewisseld voor giften aan Partners die actief zijn in de liefdadigheidssector.
Punten hebben geen monetaire waarde en kunnen niet worden ingewisseld anders dan op het Platform van Derden of in de vorm van giften en kunnen in geen geval worden ingewisseld voor geld, overgedragen aan een ander Lid, verkocht aan derden/aan een ander Lid, enzovoort.
Punten zijn geldig totdat uw Account door u of door Ons wordt verwijderd of opgezegd.
-
Cadeaus en giften: Het saldo van uw Punten is te allen tijde beschikbaar in uw Account op het Platform.
-
Punten inwisselen voor cadeaus: Happy Miles biedt het Lid de mogelijkheid om uit verschillende platforms van derden te kiezen welke hij wil gebruiken om zijn Punten in te wisselen. Ongeacht het platform dat door het Lid wordt gebruikt, is het Platform van Derden een internetdienst die door derden wordt beheerd en waarover wij geen controle hebben. Daarom zijn wij niet verantwoordelijk voor de inhoud van dit Platform van Derden en zijn activiteiten. Happy Miles wijst alle verantwoordelijkheid af met betrekking tot het gebruik van het Platform van Derden door het Lid.
Het Lid is volledig en als enige verantwoordelijk voor het bezoek aan het Platform van Derden. Zodra het Lid naar het Platform van Derden gaat en gebruik maakt van de dienst om Punten in te wisselen voor Cadeaus, zijn de gebruiksvoorwaarden van het Platform van Derden van toepassing.
Het aantal Punten dat overeenkomt met de waarde van de Cadeaus die u hebt geselecteerd op het Platform van Derden zal worden afgetrokken van het saldo van de Punten van uw Account. Zodra de omwisseling heeft plaatsgevonden op het Platform van Derden, kunnen de afgeschreven Punten niet meer worden teruggevorderd.
Happy Miles wijst alle verantwoordelijkheid af voor problemen of geschillen met betrekking tot het inwisselen van Punten voor Cadeaus, de levering van het Cadeau of de kwaliteit van het Cadeau. Dit is uitsluitend de verantwoordelijkheid van het Platform van Derden waarmee u indien nodig contact dient op te nemen.
-
Punten omzetten in giften aan goede doelen: Happy Miles biedt ook de mogelijkheid om Punten in te wisselen door ze om te zetten in giften aan goede doelen.
Happy Miles heeft een lijst van Partners die actief zijn in de liefdadigheidssector waaruit de Leden kunnen kiezen om een gift te doen in ruil voor hun Punten.
-
Account
-
Een Account aanmaken: Om Lid te worden en te kunnen profiteren van de Happy Miles Service, dient de gebruiker verplicht een Account aan te maken op het Platform.
Hiertoe dient het Lid zijn gegevens in te vullen op het inschrijvingsformulier. Het Lid is als enige verantwoordelijk voor de juistheid, volledigheid en relevantie van de informatie die hij verstrekt. Happy Miles is niet aansprakelijk voor schade als gevolg van onnauwkeurigheden of weglatingen in de door het Lid verstrekte informatie.
Naast het verstrekken van gegevens kiest het Lid een login en genereert een wachtwoord.
Elke persoon mag slechts één Account hebben op het Platform. Een Account is strikt persoonlijk en mag niet worden gedeeld met derden. In het bijzonder mogen Leden hun login en/of wachtwoord aan niemand bekendmaken.
Het Lid is verantwoordelijk voor de veiligheid en vertrouwelijkheid van zijn Account, aansluitingen, wachtwoord en verbinding. Elk gebruik van de Dienst met behulp van de login en het wachtwoord van het Lid wordt geacht te zijn gemaakt door het Lid zelf. Dientengevolge is het Lid verantwoordelijk voor alle activiteiten die vanaf of via zijn Account worden uitgevoerd.Als uw login en/of wachtwoord verloren of gestolen zijn, of als u denkt dat onbevoegde derden toegang hebben gekregen tot uw Account, moet u ons hiervan direct schriftelijk op de hoogte stellen en uw wachtwoord zo snel mogelijk wijzigen door het opnieuw in te stellen op het Platform.
Zodra de registratie is gevalideerd, ontvangt het Lid een e-mail waarmee hij het e-mailadres dat is opgegeven in het inschrijvingsformulier kan bevestigen. Het Lid moet dan op de bevestigingslink klikken om zijn e-mailadres te bevestigen en zijn Account te activeren.
-
Gevolgen van het verwijderen van een Account: Wanneer wij uw Account op eigen initiatief verwijderen, wanneer u uw Account verwijdert of wanneer u ons een verzoek stuurt om uw Account te verwijderen, wordt uw account onmiddellijk verwijderd.
Zodra uw Account is verwijderd, verliest u alle Punten die u hebt verdiend.
U kunt uw Account ook op elk gewenst moment opzeggen door de hiervoor bestemde procedure op het Platform te volgen of door Ons rechtstreeks schriftelijk te verzoeken uw Account te verwijderen via DPO@HMInsight.com of via ons Privacy Dashboard.
-
Gevolgen van het verwijderen van een Account: Wanneer wij uw Account op eigen initiatief verwijderen, wanneer u uw Account verwijdert of wanneer u ons een verzoek stuurt om uw Account te verwijderen, wordt uw account onmiddellijk verwijderd.
Als u besluit zich opnieuw in te schrijven op het Platform, kunt u de punten die u had voorafgaand aan de verwijdering van uw Account niet terugkrijgen.
Beperking van aansprakelijkheid
Als algemene regel geldt dat Happy Miles inspanningsverplichtingen heeft.
Tenzij anders overeengekomen, is de door Happy Miles verstrekte informatie van algemene en informatieve aard.
Happy Miles stelt alles in het werk om de goede werking van het Platform en de toegang tot de Diensten 24 uur per dag, 7 dagen per week te verzekeren. Het Lid begrijpt en aanvaardt echter dat het Platform tijdelijk ontoegankelijk kan zijn om technische redenen, met name in geval van updates of onderhoud. Het Lid is zich ook bewust van het feit dat een technisch probleem, zoals een virus, een computerbug of kwaadwillige inbraak tijdens het gebruik van het Platform niet volledig kan worden uitgesloten. Happy Miles wijst alle verantwoordelijkheid af voor dergelijk ongemak of schade die te wijten is aan derden zoals, maar niet beperkt tot:
- ⮚ een afwezigheid, storing of traagheid van de interne verbinding of traagheid van de server of een ander element van de IT-infrastructuur;
- ⮚ een inbraak van buitenaf of de aanwezigheid van computervirussen die via het internet of op een andere manier worden verspreid, evenals de daaruit voortvloeiende gevolgen voor de server of een ander element van de IT-infrastructuur;
- ⮚ een poging tot fraude door phishing of een andere techniek;
- ⮚ verduistering of diefstal van informatie of een computercrash;
- ⮚ een gedeeltelijke of volledige, tijdelijke of permanente onderbreking van de Diensten veroorzaakt door een derde partij.
De inhoud die door het Lid wordt gegenereerd tijdens het gebruik van het Platform valt volledig onder de verantwoordelijkheid van het Lid. Happy Miles is niet verantwoordelijk voor de inhoud die op of via de Dienst wordt gecreëerd en aanvaardt geen aansprakelijkheid voor illegale inhoud op het Platform die door derden of door het Lid wordt veroorzaakt.
Bovendien is de aansprakelijkheid van Happy Miles in elk geval beperkt tot 250 EUR per schadegeval, behalve in geval van lichamelijk letsel of overlijden van het Lid ten gevolge van een handeling of verzuim van Happy Miles.
In elk geval wijst Happy Miles elke aansprakelijkheid af in geval van:
- ⮚ Indirecte schade;
- ⮚ Overmacht;
- ⮚ Schuld, nalatigheid of elke handeling die toe te schrijven is aan het Platform van Derden. Dit omvat, maar is niet beperkt tot, elk probleem met betrekking tot het kiezen van cadeaus, de levering van cadeaus of de kwaliteit van cadeaus.
Verplichtingen van Leden
Leden zullen het Platform zorgvuldig en behoedzaam gebruiken, in overeenstemming met de wet, de Algemene Voorwaarden en de goede zeden.
Leden blijven als enige verantwoordelijk voor de informatie die ze indienen en invoeren op het Platform. Het is dan ook de verantwoordelijkheid van het Lid om de juistheid, volledigheid en relevantie van deze informatie te controleren. Happy Miles kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enig nadeel dat zou kunnen voortvloeien uit de onjuistheid of onvolledigheid van de door de Leden verstrekte informatie.
Het is het Lid tevens verboden te proberen Punten te verkrijgen door middel van fraude of misbruik van de Dienst.
Happy Miles behoudt zich het recht voor de toegang tot het Platform te weigeren of een Account te sluiten indien een Lid de toepasselijke wetgeving of een bepaling van de Voorwaarden schendt of zich schuldig maakt aan frauduleus, abnormaal of enig ander gedrag dat niet verwacht zou worden van een persoon met normale zorgvuldigheid en behoedzaamheid.
Dit omvat, maar is niet beperkt tot: :
- ⮚ Gebruik van de Dienst in strijd met de openbare orde en ethiek;
- ⮚ Gebruik van de Dienst in strijd met de rechten van Happy Miles of derden;
- ⮚ Elke frauduleuze poging om Punten te verkrijgen waar het Lid geen recht op heeft;
- ⮚ Het aanmaken of proberen aan te maken van meerdere Accounts voor dezelfde persoon;
- ⮚ Het nalaten van het Lid om informatie over het Lid te verstrekken/bij te werken.
In dit geval kan het Lid geen enkele compensatie eisen.
De schrapping van het Account en het verlies door het Lid van zijn Punten doet geen afbreuk aan het recht van Happy Miles om gerechtelijke stappen te ondernemen tegen het Lid of om een andere schadevergoeding te eisen.
Aanbrengprogramma
Happy Miles kan naar eigen goeddunken een aanbrengprogramma opzetten of beëindigen. Het aanbrengprogramma stelt een Lid van het Platform in staat om een toekomstige Lid te werven.
Hiervoor moet het Lid een persoonlijke link sturen naar de persoon die hij wil aanbrengen. Deze link is te vinden in het tabblad "Een vriend aanbrengen" op het Platform.
De ontvanger van de link is op geen enkele manier verplicht zich op het Platform in te schrijven. Het aanbrengprogramma legt namelijk geen enkele verplichting op aan de ontvanger van de link om een contract met Happy Miles aan te gaan.
Echter, als de ontvanger besluit om dit wel te doen, ontvangt het aanbrengend Lid een bepaald aantal Punten dat door Happy Miles wordt vastgesteld. Deze Punten worden toegekend aan het aanbrengend Lid zodra:
- De aangebrachte gebruiker zich inschrijft en zijn account bevestigt;
- De aangebrachte gebruiker zijn account activeert via de link in de bevestigingsmail van de inschrijving;
- De aangebrachte gebruiker een Vragenlijst (met uitzondering van de vragenlijst "Mijn Profiel") invult en de antwoorden door ons worden gevalideerd.
Bij de inschrijving accepteert de aangebrachte persoon deze Algemene Voorwaarden, waarvan hij kennis heeft genomen en waarmee hij akkoord gaat.
Verwerking van uw persoonsgegevens en uw Cookies
De verwerking van uw persoonsgegevens is noodzakelijk voor de uitvoering van de overeenkomst die u bindt met Happy Miles wanneer u zich inschrijft op het Platform en uw Account aanmaakt, u geeft uitdrukkelijk toestemming voor de verwerking van uw gegevens door Happy Miles en de partner die heeft meegewerkt aan de creatie van de Vragenlijst, wanneer u het daartoe voorziene vakje aanvinkt.
Happy Miles verbindt zich ertoe om uw persoonsgegevens te respecteren en deze met de grootste zorg te verwerken en het hoogste beschermingsniveau te garanderen in overeenstemming met de Verordening 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens (hierna "GDPR") en de wet van 30 juli 2018 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens (hierna "Belgische wet").
Daartoe verwerken Wij uw gegevens in overeenstemming met ons beleid inzake gegevensbescherming en ons cookiebeleid dat beschikbaar is op het volgende adres: https: //happymiles.be/cookies/ die wij u uitnodigen te gaan raadplegen en die integraal deel uitmaken van deze Algemene Voorwaarden.
Intellectueel eigendom
Het Platform, de broncode, het ontwerp, de lay-out, de teksten en afbeeldingen die het bevat, de databanken die eraan gekoppeld zijn (zowel hun inhoud als hun structuur); de merken, logo's, bedrijfsnaam, domeinnamen, enzovoort van Happy Miles worden beschermd door de intellectuele eigendomsrechten waarvan Happy Miles eigenaar is.
Het Lid verbindt zich ertoe geen inbreuk te plegen op de eigendomsrechten en intellectuele rechten van Happy Miles op het Platform en op alle andere elementen die beschermd worden door intellectuele eigendomsrechten in het bezit van Happy Miles.
De Leden mogen in geen geval elementen die beschermd zijn door intellectuele eigendomsrechten van Happy Miles, geheel of gedeeltelijk, op welke drager dan ook, met welk middel dan ook kopiëren, reproduceren, weergeven, wijzigen, doorsturen, publiceren, aanpassen, distribueren, verspreiden, in licentie geven, overdragen, verkopen, of op welke manier dan ook exploiteren. Doen zij dit toch, dan maken zij zich schuldig aan een inbreuk op de intellectuele eigendomsrechten.
Websites van derden
Het Happy Miles Platform kan hyperlinks bevatten naar andere websites die gepubliceerd worden door derden waarover wij geen controle hebben. Bijgevolg is Happy Miles niet verantwoordelijk voor de inhoud van deze websites van derden. Wij wijzen alle verantwoordelijkheid af met betrekking tot het gebruik van websites van derden of mobiele sites en/of applicaties waartoe het Lid toegang kan hebben via de Dienst.
Het Lid aanvaardt als enige de verantwoordelijkheid indien hij deze websites van derden bezoekt. Zodra het Lid wordt doorverwezen naar een website van een derde partij, zijn de gebruiksvoorwaarden van de betreffende website van toepassing in plaats van deze Algemene Voorwaarden, die niet langer van toepassing zijn.
Indien het Lid via het Platform toegang krijgt tot een website van een derde partij die op welke manier dan ook illegaal of schadelijk is, zal het Lid Ons onmiddellijk op de hoogte stellen zodat wij de link naar de betwiste website onmiddellijk kunnen verwijderen.
Overige
Deze Algemene Voorwaarden vormen de volledige overeenkomst tussen u en Happy Miles met betrekking tot uw gebruik van en toegang tot de Happy Miles Service en vervangen alle eerdere overeenkomsten of verklaringen, mondeling of schriftelijk, tussen u en Ons. Alle Wijzigingen van deze Algemene Voorwaarden dienen schriftelijk te worden vastgelegd.
De Algemene Voorwaarden vervangen elke andere overeenkomst tussen u en Ons.
De ongeldigheid of niet-afdwingbaarheid van een bepaling van de Algemene Voorwaarden heeft geen negatieve invloed op de geldigheid of afdwingbaarheid van de overige bepalingen van de overeenkomst. Elke partij zal zich naar beste vermogen inspannen om onmiddellijk en te goeder trouw te onderhandelen over een geldige vervangende clausule die, voor zover mogelijk, het economisch evenwicht en de intentie van de partijen zoals weergegeven in de geschrapte clausule behoudt.
Het feit dat Happy Miles zich niet beroept op een schending door een Lid van een van zijn verplichtingen uit hoofde van de Algemene Voorwaarden, of op een vertraging in de uitoefening van een van zijn rechten uit hoofde van deze Algemene Voorwaarden, betekent niet dat Happy Miles definitief afziet van de handhaving van die of een andere bepaling, of van de uitoefening van dat of een ander recht.
De partijen komen uitdrukkelijk overeen elektronische documenten als bewijs te aanvaarden.
Happy Miles behoudt zich het recht voor om de uitvoering van zijn taken in verband met de Happy Miles Service te delegeren of uit te besteden en een beroep te doen op dienstverleners, onderaannemers en/of agenten onder de voorwaarden die wij geschikt achten.
De Algemene Voorwaarden zijn opgesteld in het Frans. Elke vertaling in een andere taal is louter informatief. In geval van verschillen of tegenstrijdigheden tussen de verschillende versies, heeft de Franse versie voorrang.
Toepasselijk recht en jurisdictie
De Partijen zullen proberen geschillen die voortvloeien uit de toepassing van de Algemene Voorwaarden op te lossen door minnelijke onderhandelingen.
Als er geen minnelijke schikking kan worden bereikt, wordt de procedure gevoerd in het Frans, ongeacht de taal van het contract, en zijn de rechtbanken van Brussel bevoegd.
De wet die van toepassing is op de interpretatie en uitvoering van de Overeenkomst is de Belgische wet, met uitsluiting van alle andere wetten.